آموزش قدم به قدم نواختن پیانو با Teach Yourself to Play Piano
نوشته شده توسط : محمد

Teach Yourself to Play Piano نام مجموعه نرم افزاری می باشد که به طور بسیار ساده و قدم به قدم به شما یاد خواهد داد تا چگونه این ساز بسیار دلنشین را بنوازید. اشخاص مبتدی در تمامی سنین ، مکان نت ها را در سرتاسر پیانو ، چگونگی قرار گیری دستان بر روی پیانو و طریقه آکورد گیری ، تمامی ریتم های پایه و اساسی ، و چگونه نواختن ساز با تمامی احساس را یاد خواهند گرفت. از ویژگی های این مجموعه می توان به این مورد اشاره کرد که حرکت دستان شما و دقت در هنگام نوازندگی شما ، همانطور که با درس های این مجموعه پیش می روید ، بیشتر خواهد شد و تکنیک های درست و به جای موسیقی برای این ساز را فرا خواهید گرفت. آموزش قدم به قدم پخش آهنگ به شما یاد خواهد داد تا آهنگ را همانگونه که می باشد اجرا کنید ، چگونه سرعت نواختن را تغییر دهید ، قدرت دستان خود بر روی ساز را بر روی نت های مختلف تنظیم نمایید و اجرای نواخته شده ی خود را ظبط نمایید. این نرم افزار بی نظیر هم برای سیستم عامل ویندوز و هم سیستم عامل مکینتاش اجرا می شود. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source آموزش قدم به قدم نواختن پیانو با Teach Yourself to Play Piano توضیحات: پس از خارج کردن فایل ها از حالت فشرده ، با دو فایل ایمیج مواجه می شوید. برای اجرای آن چندین راه وجود دارد.
راه اول:
فایل مربوطه را توسط نرم افزارهای فشرده ساز مانند Winrar , 7-zip , Winzip , … استخراج کنید.
راه دوم: فایل مربوطه را بر روی سی دی توسط نرم افزارهایی همچون نرو رایت نمایید.
راه سوم:
فایل مربوطه را توسط نرم افزارهایی همچون Daemon , Alcohol 120% , … به صورت Mount در آورده و سپس نصب نمایید.

 دانلود:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 پسورد: www.downloadha.com




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , نرم افزار آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: : دانلود Teach Yourself to Play Piano , دانلود با لینک مستقیم Teach Yourself to Play Piano , دانلود رایگان Teach Yourself to Play Piano , دانلود رایگان آموزش حرفه ای پیانو Teach Yourself to Play Piano , دانلود رایگان آموزش پیانو , دانلود فیلم آموزش حرفه ای پیانو , دانلود مستقیم آموزش پیانو , دانلود ویدیو آموزش پیانو ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: